att fastna i skiten förstör bara äns innre

japp så är det,såå låt inte er själva fastna, de kommer bara bli värre och värre. jag själv har suttit fast så jävla många gånger,men på något sätt alltid lyckats tagit mig upp igen. det är så jävla skönt att känna att " jag kan,jag klarar det" istället för att tänka "det går inte,jag är fast." testa själva och de kommer fungera, trotts att du kommer pissa tårar & må jävligt dåligt i början, så blire bättre så.  du kanske inte äns vet riktigt var du ska, men fundera inte på det utan bara lev livet, för snart kanske det är slut? eh 2012, jaja iallfall! bara leev och låt inte någon annan trycka ner dig. var inte rädd,för den som är farligast & kan göra så du känner dig dåligast är bara dig själv! för så länge du själv tror på dig,så skiter du i vad andra tycker ellerhur?! ibland är det verkligen bäst att dölja saker, jag lovar annars förstörs dom bara. så ba keep going, låt inte någon sabba det och gör inget misstag att bäretta för nån bara, för då tror du inte, och man måste tro, på sig själv,på er, på ja you get it. blev bara tvungen att skriva av mig, för just nu är det lite vilset men ska försöka se allt positivt o jag klarar mig så jäkla bra då,  ingen kan bestämma över mig , jag vet själv vad som gäller och inte, så snälla bara låt mig leva mitt liv så låter jag er leva erat!? :D 

pussspusss // lizziesaucedo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0