baby goodbye

åh jag blir så jävla irreterad. jag själv är ganska svårväckt men LÅNGT ifrån vad bella är. har väckt henne sen innan fem och hon har sagt " fem minuter till" hela tiden. och sen sa jag till henne för typ en timma sen att hon får hoppa in i duschen om hon ska dusha o då skulle hon göra det om fem minuter sen efter 15 minuter sa hon att hon inte skulla dusha, fine tänker man men så klart ska hon hoppa in i duschen nu då ? .. antar att vi får ta bussen om 40 minuter istället för om 10 -.-  & sen är det så kul att hon vet vad hon säger när hon sover.

Värmer i hjärtat att höra att man ska dra åt helvete & att man inte ska störa hennes sömn för det är viktigast i livet,att sova & attt hon bestämmer själv hur länge hon ska sova o att jag måste vänta till hon vill gå upp. hahah då sa jag att ja okej , då drar jag utan dig och hon bara : NEJ Det gör du inteför jag ska åka sen. hahahah störd. men älskar henne ändå.

nu ska jag byta kläder (igen!) för ignenting blir bra,like always. men vi hörs när vi har komigt hem från idol..*håll tummarna på att jag får söka nu ? ahha*  pusss.

Kommentarer
Postat av: katt som inte vet vad hon säger

hahahahha alltså gud... förlåt :( <3 det var faktiskt kul idag! hihi. men kallt. puss love

2010-04-10 @ 19:15:56
Postat av: Melina

Tackar! Kul att du gillar naglarna :)

2010-04-11 @ 02:52:12
URL: http://meliinea.blogg.se/
Postat av: saaraa

alltsåå. ååhh, felicia gumman

jag saknar dej :(<3

2010-04-11 @ 13:36:29
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: julia

Lycka till! :D

2010-04-11 @ 17:03:03
URL: http://juliawilberts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0