from the best to the worst

mitt internet slutade fungera lika fort som det började fungera förut..ganska så trist. har haft en av världens sämsta dagar idag fyllt med gråt & tårar. eller den började bra, planer inför stockholm i helgen. kände lycka som var så jävla länge sen och tänkte verkligen att jag var världens lyckligaste person men sen så fick inte bella åka för sin mamma (som vanligt..:/ ) & jag började tjata på mamma om att köra bil osv, men sen sa hon att jag kunde fixa pengar så jag kunde åka tåg dit, men nej bella får ju inte& FYFAN rena rama mardrömmen verkligen.

killarna är så jävla saknade, och alltså. kan inte sluta gråta. tror inte ni förstår riktigt hur mycket spec danny betyder men även dom andra också. så jag började säga ganska så ehm... osmarta grejer till mamma,men jag tycker fortfarande dom stämmer, det är ju inget jävla liv om man aldrig får göra det man lever för? ha kul och leva i den underbara världen man tillhör.  skiter iafl i skolan o allt som jag känner nu. FAN ingen jävla idé med något längre. va tjänar man på det ? tänker ändå inte ha något jävla trist jobb. 

jag har inte varigt så här sur ledsen och besviken på jävligt länge. det känns verkligen som man bara ger upp allting, och egentligen vet jag att om hundra år kommer det fler chanser, eller så men i need them now.  vet att nog dom flesta tkr att jag överdriver , MEN försök tänka själva hur mkt energi ni får och hur underbart allt känns,som om de kmr bli den bästa dagen i ditt liv till att allting bara rasar på några minuter?  

så känns det. fan alltså, varför vågar jag alltid hoppas?

Kommentarer
Postat av: cattan

Hej!! Kolla gärna in mina nya Smycken!!

Perfekta till sommaren eller till dom som tar studenten..

present eller till dig själv? Underbara är dom iaf!!

armband 80 kr :)

Lady Design!!

2010-04-07 @ 21:49:08
URL: http://cattans.blogg.se/
Postat av: eemelie

fin blogg, titta gärna in min :D

2010-04-07 @ 22:30:28
URL: http://eemelieggustavsson.blogg.se/
Postat av: daniiel

Hej! jätte fin blogg:D

2010-04-07 @ 22:40:15
URL: http://danielhagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0