grisen joha eh va?

bella sover för fullt så det blir ingen sömn för mig..jaja rätt van för hon brukar faktiskt sova,och jag dygna...men efter en skoldag vore det lite skönt,fast nu när hon sov sa hon tilll mig att ajg skulle va vaken o vänta för hon skulle ändå upp om 2 timmar haha...! yaya.. nu ska jag piggna till lite i duschen hade jag tänkt,sen måste jag ladda min kamera också. känns inte som vi kommer in ikväll..
kommer allvarligt skjuta någon då,som sagt tidigare.. hö-hö-hö eller någotl. nej men vi ska in,det existerar ignet annat än det. om dom säger att biljetterna slut kmr jag svara '' and so are youre life...son " .hahaha!

funderar föresten på om jag ska måla bella till en katt nu när hon sover..sånt är kul,men tror hon hade blivigt crazy eftersom vi ska iväg.... jag vill också sååååva :< haha



all it was yours but i thought it was mine
i know something some been left behind
i can not explain why it happens all the time
someone was broken and someone was wrong
we can't be together cus we don't belong
Don't ask me onemore time,why i'm not around
i'm somewhere between a rock and a hard place.


Kommentarer
Postat av: bella

tack för att du inte målade mig som en katt! :) och AHAHAHHAHa sorry för att jag sov och du var tvungen att vakta.. nu är det min tur! :(

2010-05-01 @ 03:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0