helgen

tjao! i fredags; först skola..sen var jag med Lingli & hade det trevligt ! förutom att min mp3 dog så var det riktigt lyckat like always faktiskt. sen efter det åkte jag till min syster med familjen och åt mat osv & mamma öppnade presenter,eftersom hon fyllde år. vill också ha presenter,hahah..anyway sen drog vi hem osså. 

på lördagen skulle jag möta johanna vid 8 typ i centralstationen men vaknade vid 12. synd! så vi missade eric saade, men antar att det kommer fler chanser nångång. så försökte få tag på henne till typ tre då vi möttes i stan istället ( hon hade ju redan varit där o väntat på mig en gång,ush va dum jag känne mig!) japp & då kolla vi runt och drog till hamnen oh snackade..trevligt trevligt! sen stack vi o köpte pizza i brunnsbo! & sen hem till henne och hade movienight med massa skräckfilmer som bl.a Mirrors, the haunting oh lite andra. sen gjorde vi någon lek med ett glas...ehm, japp japp! somnade typ vid sju på morgonen och blev upp vid 10. snacka om att jag var SJUKT trött ! men nu är jag pig (gris) pigg hehehehe.

nej nu ska jag dusha, vi hörs puss.

Kommentarer
Postat av: saarraa

vad jag längtar tills jag får träffa dejjjjjjjjjjjj! <3

2010-04-25 @ 22:57:52
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: johanna

åh de va mys <3 får göras om !(L)

2010-04-26 @ 22:48:30
URL: http://johannabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0