HISSAR OCH DISSAR.


- påsklovet! - jag faktiskt hissar att jag har påsklov denna veckan istället för förra,som jag dödade lärarna för innan. haha! så jäkla skönt att ha lov nu och bara sova ut i en vecka,lite tragiskt att jag måste plugga matte jättemycket,men whatever. stort hiss på lov!

- vårvädret. - älskar att springa omkring i kjol, o leggins osv. och nu utan att frysa! underbart. och sen att slippa ta på sig jackan endel dagar, är ju bara för amaziing, nu börjar det likna något.

insperationen flödar. - ja, just nu kan jag skriva 3 låtar per dag om jag hade orkat. har enormt mycket att skriva om,och det är bra att få ut all skit & även skönt att få ut allt annat. underbara saker är ju också roliga,liksom?

mina vänner. ja , dom är verkligen värda att bli hissade för endel av dom är så jävla underbara. till och med endel av dom som jag inte äns har träffat betyder jätte mkt och ja hoppas på att träffa flera i sommar. love to you all my friends!


- emd i småland. - ja,ni kanske tror jag skulle älska det men faktum är att det stog att dom skulle till uppsala den 22 maj så vi fixade plats att bo vid osv, och verkligen hittate bra tåg and everything, o nu visar det sig att det är neremot typ...kalmar? *suckkk* ska försöka ta oss dit iallafall!

mitt internet! - loggas ut från msn 1299 miljoner gånger i sekunden ungefär. jävligt irreterande. men men! what can i say about it.. det suger iallafall, DISS DISS DISS.

att jag saknar Lina!  - yes,det stämmer. det kanske bara var en liten hamster,men för mig så mycket mera. hade henne i över tre år & var över ett år sen hon dog, men fan vad jag saknar henne,världens bästa babe. aha..

saknad - ja kan ju lika väl fortsätta med saknad. dissar att jag saknar erik,matte danny ,grönwall ola reza mina vännor och allt det där som betyder något extremalt för mig. hatar att sakna.

rykten
- jag hatar rykten! vare sig dom är sanna eller inte så hatar jag dom. endel är vekrligen inte sanna,och det gör mig så jävla irreteread.o endel förstår jag mig inte på, alltså gash.. whyyy dosnt everyone shut up..?

Kommentarer
Postat av: jessi

jag älskar dig min ängel!

2010-04-06 @ 00:29:56
Postat av: amanda eriksson

fin blogg, verkligen! :D

2010-04-06 @ 02:11:43
URL: http://aammiii.blogg.se/
Postat av: sabina

Ska emd till kalmar? när då? på rix fm då eller? <3

2010-04-06 @ 09:03:39
URL: http://kjellhard.blogg.se/
Postat av: camilla

HOPPAS jag får träffa dig i sommar<3

vet inte om du menade mig men iaf :D



coolt att du skriver låtar,vill höra dem nångång,en gång i tiden ska vi skriva en tsm och sjunga den haha

2010-04-06 @ 12:32:29
URL: http://samillla.blogg.se/
Postat av: addina - min värld i bilder

fin blogg :)

2010-04-06 @ 13:02:25
URL: http://addina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0