justin and esmee

Älskar det här klippet.. det var inte föräns några månader sedan jag kom på att det var justin bieber som sjung här, & detta visade min bror mig typ 2007/2008?   då var jag fast i esmeedenters sångröst helt amazing, o sen föll jag lika pladask för den här lillens röst! haha.. justin bieber is soo amazing.. och han ska vell inte till någon annan stad än just stockholm ..? see you there i guess ;)



och ja, hur pepp blir man inte ?  nanana  kiss me kiss me say that you miss me ,


kan även lägga in den här på esmee som jag ehm,. ja ni ser själva & förstår nog hur man reagerade first time man såg den .. gashh, slutet om ni inte fattar. HAH:)


släng hit rösten esmeeeeeeeeee

Kommentarer
Postat av: almatheeeebezt

justin bieber e så soet :D

2010-04-08 @ 21:08:36
URL: http://almacarlsson.blogg.se/
Postat av: Emilia

SÅ satans söt är han bieber, och galet med talang har han! Och jag förstår vad du menar med hennes röst, GE MIG! Hur fan kan man sjunga sådär? Får väl fortsätta drömma! :)

2010-04-09 @ 16:54:34
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0