kaosigaste eller

kan inte sova.. dagar älskar jag att sova men nätter finns det inget värre typ.. haha, nej men det är sjukt svårt både idag & igår annars hade jag lärt mig att bli rätt duktig på det ändå. imorn åker ju bella hem så då kmr jag säkert gå och lägga mig tidigare osv, bara för att liksom. även om hon sover just nu men whatever, hatar att vara vaken ensam haha?.. ska sätta på nått tvprogram tror jag. suttit o sjungt hela natten o blivigt superhes. inte så najs kanske.

You don't get it at all. things you say to me, you don't know but i'm fucking send it right back at yaa..
or,that's what i want. but i'm not such a idiot like you, but believe me i can be. so watch out and don't go for long with this. i know more than you think. i've always done.

sov gott nu sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0