lite frågor (a)

PERSONLIGT
Namn:Lizzie saucedo
Födelsedag: 21 Augusti 1994
Smeknamn: lizzie
Ögonfärg: blåa
Hårfärg: blondin
Längd: 164 med mina skor ;-)
Högerhänt/vänsterhänt:  Högerhänt, forlajff;)
Stjärntecken: GRRRr lejon
Skostorlek: 37,38
Är dina föräldrar skilda: Jappp
Dålig vana: mina sovrutiner haha

FAVORIT
Färg: Lila! men gillar blå osv mkt också
Sport: spinning? HAHA.. i don't know
Godis: chocklad!
Affär: Gina,H&M osv.
Helgdag: fredag
Årstid: summer is the best

HAR DU NÅGONSIN
Rymt hemifrån: yes i've done. vem har inte ?;)
Sovit utomhus: klart haha
Spytt i skolan: ja i 2an,för att jag såg blod HAHA
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: hahaha jadå.osmart iaf
Varit på scen: Ja, älskar det när jag väl står där :)
Retats: klart HAHA

DU
Svär: helvete!den frågan vill jag fan inte svara på,jävlar asso.
Sjunger bra: nop,wish i could.
Duschar dagligen: Yes,oftast!
Vill gifta dig: har jag ingen aning om haha
Kommer överens med dina föräldrar: Oftast inte,men kan hända (:
Äger en ipod: Ägde
Sover med gosedjur: Såklart ;$

THIS OR THAT
Pepsi/cola: Cola
Mc donalds/burger king: Orginal Donken
Choklad/vanilj: Chocklad, självklart!
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar!
Kött/vegetarian: Kött
Tv/film: Mysa m film ofc!
Adidas/Nike: Adidas
Kakor/paj: Paj

KAN DU
Gå ner i splitt: Haha har inte testat
Skriva med båda händerna: Säkert ;)
Vissla: Vem kan inte vissla? :)
Blåsa en bubbla: Blåser dem största baby! :D
Ha dina ögon i kors: haha kan typ bara med ena ögat ;$ 
Nudda näsan med tungan: Nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Mamma
Du pratade i telefon med: Paulina bästavän.<3
Du kramade: Min syster Lina
Du skällde på: kmr inte ihåg 
Du sportade med: Hahah va?

SENAST DU
Skrattade: i telefon med paulina typ nyss
Grät: förrgår, kärlek
Filmen du såg: en film i morse, typ om nån hund

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster: Ett höghus typ, elr 7 våningshus
Lyssnar du på musik nu: Nej
Vad har du på dig: Stor tshirt, hotpants
Vad är det på din musmatta: bärbardata, så har ingen

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: Två :)
Dricker du mjölk: Mjölk blandat med oboy, käääärlek!
Person du hatar mest: Ingen
Vad borde man uppfinna: Smink som håller i 2 dagar, lik fint
Är du ett hälsofreak? Jag vet faktiskt inte
Värsta vädret: Storm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0