living in the night / IDOL 2010

hejhej! sitter här och dygnar. ingen sömn för mig inte. haha! för då kommer inte jag och bella upp och bella är svår att få upp ändå, så liksom yes.  ska träffa robin idag, jäkligt nice.

vi får se om jag kan söka till idol  idag, som jag skrev på facebook osv. det beror på vad dom säger,för dom är ju ganska så stränga med åldern & fick reda på att man måste ha fyllt 16 vilket jag inte gör för än i augusti. vet inte riktigt äns om jag vill,tänkte bara göra det som en kul grej..men vi får vell se om det går, får inte jag så ska nog jag & bellsan göra det for fun next year instead. =)

jajaj.. sitter och sjunger massa olika låtar och fyfan vad illa det låter, men ja det är smällar man får ta, man får nöja sig med att det alltid går att bli bätter ?.. jag vill detta, så det är bara att köra på. music is my life....
& några vill ju att jag ska lägga upp när jag sjunger, så maybe babyys ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0