såhär taskig brukar jag inte va ..

Hejhej! har varigt på centralstationen och hämtat  bellsan och ätit. nice! Äntligen är hon här & då är man på mycket bättre humör plus att man inte känner sig lika sjuk... hahah =) whatever..

innan jag börjar med en fet diss mot en idiot kan jag ju Hissa tjejen som fixade min header plus lite mer.. om ni behöver hjälp borde ni kontakta henne! hennes blogg finns i menyn så kolla in där! =)


måste bara säga att jag verkligen

BABY SENIORITA, eller vad idioten kallar sig ! blir helt galen på henne och hennes fula videobloggar. Tror att hon är bäst i hela göteborg osv fyfan alltså GASHHHHH ... störra bitch finns det inte. är helt säker på att hon inte har det där självförtroendet egentligen för som hon är kan hon inte ha det. hon skämmer ut hela göteborg seriöst... eller just det ,det kanske inte är så många som vet vilka hon är trotts allt hon är ju inte precis så stor som hon tror!

Kommentarer
Postat av: belvis

skitnice att vara häär hihi! usch på baby snoritaHAHAHHA

2010-04-09 @ 22:44:15
Postat av: emssh

har frågestund i bloggen, fråga mig något ;D

2010-04-09 @ 22:48:17
URL: http://emssh.blogg.se/
Postat av: Julia Johansson

fin blogg! :)

2010-04-09 @ 23:17:36
URL: http://jjuliha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0