saucedooo.


hej sötnosar! hoppas ni haft en bra dag! =) 
min dag började med nationella matteprov ; ig i guess.. var sjukt svårt, och mitt huvud var trögare än vanligt,men vi får vell se. sen hade vi bara NO kvar så dagen gick snabbt! efter skolan var jag med Lingli hjärtat, nice like always!vi peppar varandra o är great together! yes.. sen har jag ätit chocklad också, måste berätta det eftersom jag älllllskar det sjukt mkt! nåja, nu ska jag o brossan ut på en promenad tänkte vi. vi hörs sen/imorn. ♥

Kommentarer
Postat av: aniida

aw tack! :) din var oxå riktigt fin!

2010-04-22 @ 22:39:00
URL: http://aniidauknow.blogg.se/
Postat av: Anonym

världens finaste.. saknar dig skitmycket! :(

härligt att du vart med lingli, och även härligt att äta choklad, haha. puss

2010-04-22 @ 23:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0