school for a while yes

hey jude!kom hem från skolan för en stund sen.. första lektionen gjorde jag SO-provet som var sjukt svårt ,o jag blandade säkerligen ihop alltihopa wtf,men man kan inte göra bättre än sitt bästa. hah! sen efter det hade jag svenska och vi gjorde lite dikter haha,nästan för intressant *skojja!* men aaop..  tänkte sova en liten stund innan vi ska iväg igen,men får se om bella ska upp för annars kan jag inte det, för då kommer vi inte vakna.synd! men hon har ändå sovigt typ 9 timmar snart så hon borde ändå orka upp så jag kan få lite sömn...but but


ska spela lite musik och tagga inför kvällen, när vi kommer stå utomhus och frysa, om vi inte får tag i tickets. synd,kommer döda någon isåfall.. he-he. nåja,  puss på er!

Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

hur mår du? :)

2010-04-30 @ 12:38:40
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0