"svar på tal "


fick en komentar från nån viss person som brukar komentera med olika namn, vet inte vem du är men skulle inte förvåna mig att du är ehm ja. iallafall. jag gör precis exakt hur jag vill när jag tar kort. vill jag göra så med läpparna,vill jag spärra upp eller kisa med ögonen,vad det än gäller så gör jag det. så du behöver inte säga att jag är finare om jag gör si och så för jag bryr mig inte. jag gör som jag vill, och nej du har inte sagt att ja är ful, bara att ja är finare om jag gör si o så,men det är vell bättre att göra som man själv vill än vad någon annan vill vad man ska göra ..?

Kommentarer
Postat av: saaaaaaraaaa

DU ÄR VACKER . DU ÄR PERFEKT !

DU ÄR ALLT OCH LITE TILL <3



ååh vad jag saknar dig <3

2010-04-02 @ 16:22:29
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är riktigt snygg :)

2010-04-02 @ 21:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0