VAD VILL NI LÄSA OM?

tja.. uppdateringen är snål som folket & jag har huvudvärk. hade migrän imorse, o idag. skönt - näe inte speciellt. nåja, gick upp vid 3 vid hopp om att ghost wisperer skulle vara,vilket krossade mina drömmar ganska snabbt och något ap-program var igång. haha, vilka i-landsproblem man kan ha.

eve och jag ska iallafall gå ut och gå en runda nu o sen ska vi vell se film eller något. kanske uppdaterar ändå,så social är jag ju både mot henne och mot er. förlåt att jag andvänder lite extra mycket sarkasm,men man ska ju vara sig säjlv i bloggen. haha! hörs om en stund, puss.

föresten, så vet jag ju själv hur kul det är att läsa att min kompis eller någon blogg jag läser, att personen i bloggen är sjuk eller att den har gjort något som den gör varje helg osv, är väldigt uttjatat och att man tröttnar på att läsa sånt, och jag tröttnar på att skriva sådant också.  jag vet att jag har ganska blandat i min blogg ändå , men har ni några tips på mer jag kan skriva om/ annat så skriv det !!

SÅ TIPPS, VA VILL NI LÄSA OM/ you know what i mean ?

puss

Kommentarer
Postat av: saaraa

tycker du ska fortsätta skriva som du skriver :)

och sen att du lägger in videobloggar någon gång då och då. hihi<3

2010-04-05 @ 21:38:32
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: kråka

videobloggar:)

2010-04-05 @ 21:38:32
Postat av: caisa

hiss och diss !!!! :D kram jag är ditt största fan

2010-04-05 @ 22:03:24
Postat av: jessi

hahaha fötlåt att ja skriver om samma saker hela tiden då :(

2010-04-06 @ 00:32:04
Postat av: camilla

älskar smink,kläd och låt tips! :)

men din blogg är bra som den är!

2010-04-06 @ 12:51:43
URL: http://samillla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0