What doesn't kill you makes you stronger!

kan inte sova. har huvudvärk och hmmm..känns som de kommer sprängas snart!  är skönt att veta att de är migrän jag har så att jag inte behöver gå omkring och undra vad det är för fel med mig iallafall!=) tagit medicin för någon timma sen,o bättre känns de men fortfarande inte sömn-bra, synd!

jag som har vänt på mitt dygn igen kan ju lova att de inte är speciellt skönt o vara vaken nu. allt jag vill är att ligga i en varm säng & sova djupt och vakna upp pigg till skolan imån! tycker faktiskt om skolan mycket mycket mera nu än vad jag gjorde förut, på riktigt. visst är den sjukt jobbig, men när man ser de på ett annat sätt blir de lite roligare. ska ju inte ha NO mera typ så det är jäkligt skönt.. hade ju ändå inte kunnat få G i det så. om man tänker på i höstas mina betyg då var typ. G i svenska,engelska o musik bara. nu har jag G i alla ämnen förutom no då, och påväg mot G i so & matte. de är great ändå,hoppas verkligen jag klarar de,  för annars så ehh..ger ja upp skolan helt sen ?! 

sen,till annat är ja sjukt glad över att äntligen veta vilka som är mina riktiga vänner, endel tror inte jag vet hur det ligger till men det kanske är bäst så, jag orkar inte bråka med någon mer och jag tycker ändå allting fungerar åt rätt håll nu. det som var förr, är bara historia. bortrivna blad ur en bok,ungefär. förutom det bra såklart, det är ju alltid kvar. har många vänner som jag verkligen kan skratta med, o de är bland de viktigaste ju. ibland blir dom ju frågetecken åt mina idéer & skratt åt sånt dom inte fattar,men dom har kommit lite närmre min nivå! synd,enligt dom but i love it ! och innerst inne gör ni också det.  så ja, livet rullar på helt enkelt ..

påtal om annat så .. onsdag kommer min bästa vän bella också, kommer bli u-n-d-e-er--b-a-a-a-a-art. 

pusss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

yes om du kommer o möter mig nånstans:D<3 ohh duuuu .. de kommer en ny freddy keuger på bio om tio dagaar:D vill du ¨gå:D

2010-04-27 @ 13:02:52
URL: http://johannabrandt.blogg.se/
Postat av: saarraa

du är värd allt det bästa sötnos!

mår du bra - gör jag det,

and you know it <3



är bella ledig på tors-fre ? :)

2010-04-27 @ 14:57:20
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0