16agusti.

Bella,jag & Sara snabbfixade oss och drog till centralen och lämnade sara, sen gick vi upp till avenyn och mötte lite trevligt folk o så. jennifer skulle träffa roshana så vi drog in på hotell rubinen & så  .. träffade grabbsen, som skulle checka out osådär, fotade lite  and ja, it ain't easy to say goodbye men ses ändå snart igen <3

& nej mitt utséende är inte äns värt att komentera. men blev som snabbt väldigt snabbt fix & ni ska bara veta att håret ligger över hela mitt ansikte på tusentals bilder med danisen osv :'( buhu ..

poontus för fan - känd som trummis & bioreklam. haha,skoja roligt i know ..


jag o skurt  ;)



ja sa ju de : P .. cpppp hår. ja fyller ju snart år så ni kan ju köpa lite hårspännen till mig ;) 
så jävla snygga tsm,skoja inte. bella o matte (L)

saucedo x2 .. loooove

blev massa mera foton men har inte fått alla så får bli nån annan gång : P
sen kan man ju säga att de va tråkigt att man inte han snacka tyyp men eh ?! whatever;-) knasarna va stressade o skulle därifrån o ställde ju upp på kort iaf & vi ses ju ändå snart snart igen.. like it a lot!


efter allt drog jag,bella,sandra,emma,li,marika,karro & jennifer till nordstan en sväng,o sedan till bellas o marikas tåg till centralen .. o jennifer skulle dra till sin skola oså, vi hängde på centralen flera timmar & väntade på sandra&emmas tåg, o Li's tåg .. mötte pontus i eriks band haha! o love generation med.. haha! sen drog en väldigt väldigt trött felicia hem..  så japp ;)!  trevlig dag iafll ;)bilder kmr.


Kommentarer
Postat av: jonte

pontus är snygg har du hans msn kram jonte jag är inte bög förresten

2010-08-17 @ 20:38:54
Postat av: Li

sv: hihi :'). Du<3Danny, Bella<3Mattias, Jag<3Erik.G ;) haha :D

2010-08-18 @ 20:35:40
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: lydia

sv: tack ja hoppas det!

allt bra`? :D<3

2010-08-18 @ 23:02:24
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: jennifer

Danny är iaf. klart SNYGGAST av alla killarna!!!! Jäävligt läcker skulle jag vilja påstå!

2010-08-19 @ 22:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0