friday the 13th..



tror inte en ända människa har missat att det var/är fredag den 13 idag. var förvånad över att det inte gick massa skräckfilmer, och sjukerier på tv men jag upptäckte precis att det bara var mitt egna lilla misstag.självklart går "fredag den 13" klockan 00:00 och vad som lyser nästan lika klart är att jag ska se den . jag som hade lyckats vända tillbaka dygnet, men liksom. lika bra att jag är vaken så jag kan sova på dagen imorgon faktiskt. av vilka själ då ? eh , det får ni veta ..någon annan gång :-)  någon mer än jag och Jesper som ska se filmen ?



Kommentarer
Postat av: E M M A O L O F SS O N

såg filmen läskigt bra!

2010-08-14 @ 01:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0