hej bad update

soovigt bort hela dagen igen, som vanligt dom senaste dagarna. åt helvete med de! de är ju sååå kul att vända på dygnet.. varför ?! nej men ärligt. skärpning nu! imorn ska jag gå upp någorlunda tidigt har jag bästemt!god luck! just nu vill jag uuuut  o bella säger hela tiden "snart " .. va ja ska göra ute vet jag inte , känns bara så instängt att sitta här hela dagarna ! är sjuukt sugen på ben & jerry´s  vilket förklarar mitt msn namn för tillfället ! men måste låta bli ? eller .. slänger in en bild från somras. saknar min maskara haha! kanske inte syndes så bra på just den bilden, men hade iaf en någorlunda bra, till skillnad från all skit maskara ja andvänder nu.. aja! detta blev bara rörigt, hörs när vi hörs PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

du var värsta brun på den bilden, typ lika brun som vi är nu :D hahahhaa.. ska vi gå och köpa något nere i angered? jag är också sugen på ben and jerrys men har inte råd.. katt. fan nu får vi sluta med att sova bort dagarna, har ju bara typ 3 dagar tillsammans kvar hehe..

2010-08-06 @ 19:28:23
Postat av: jonte

glöm inte av mig för jag blir ledsen om du är tillsammans med jerry kram jonte

2010-08-06 @ 19:32:01
Postat av: saraa

lika vacker som alltid! hihi bara sover hela tiden :)

2010-08-07 @ 00:23:55
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0