hm,

hmmm. suger på att blogga!!!1 

hej iallafall! Igår spenderade jag kvällen hemma hos agnes & vi hade 3 år ! ( sen vi träffades första gången !)   mycke trevligt . kollade på the nootbook elr vad den heter, o fifan va ja älskar den filmen, sjukt fin och naw, haha bättre än jag trodde den skulle va faktikst ! Sen typp snacka vi o ba takedd it easy ..  ;)  

måste bara säga agnes,  Våran vänskap är bevis på att man kan bli sjukt nära vän över internet, till en början. vi bara började chatta och utan att träffats så ringde din mami och fixsade in her in my class and then it was like. bom! första gången vi träffades för tre år sen låg vi där på gatan o skrattade ihjäl oss o tog kort, helt sjuuuukt hur lika vi var & trodde inte man kunde hitta en sån bra vän bara så där . spontant o perfekt.  jag  älskar dig hjärtat and i never let you go, underbara vän!! <3
en bild för tre år sedan:
true friendship never ends. . <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter mysigt! :)<3 kram... hahah ;) nej men grattis iallafall ännu en gång! fin bild förresten haha knasungar :D

2010-08-19 @ 21:27:32
Postat av: jonte

jag tycker agnes och du är fina kram jonte

2010-08-19 @ 22:12:49
Postat av: Emilia

sv: tack sööötnos <3

2010-08-19 @ 22:18:15
URL: http://emiliasmiley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0