i'm home

Hej! skulle ju egentligen åkt hem imorse och dratt till skolan osv, men mådde så sjukt dåligt så kom inte upp ur sängen hos bellis! haha, när jag vaknade var hon på skolan och hennes mamma på sin school. så ja,vad gjorde jag? chockerande nog startade jag min dator. tog ett glas oboy och helt enkelt tyckte synd om mig själv. hade ett erikgrönwall maraton och lät tårarna falla down. igår var en så sjukt jobbig dag, hemsk dag. men jag är ändå glad att jag upplevde den, trotts alla tårar som föll och alla minnen som spelades upp i mitt huvud. katterna+erik. :(

väl hemma så har jag inte gjort någonting,försökt krya på mig som möjligt och även fixat min nya allmänacka. vad tycks ? :D :D :D


tycker den är sååå jag, så det är ju bra! ahhha.. tror jag har den mest personliga allmänackan in the class, to be honset ;) mjaahapp ..  nu ska jag läsa om kristdemokraterna. riktigt fun,not men vad gör man.  skolan har börjat liksom : P  hörs sen! PUSS and miss you already bells!

Kommentarer
Postat av: Anonym

guuuuumman! saknar dig också redan.. love to have you here.. <3 åååh fan vad snygg kalender, och ja, du har nog den mest personliga kalender i din klass, om inte sverige och afganistan! jag är också glad att du fick uppleva igår, även om det är sorgligt... :(<3 LOVE

2010-08-30 @ 21:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0