köping,erik grönwall my angel

vid 9 på morgonen drog ja från bells,och tog tåget mot hallsberg. söt som jag var frågade jag en främmling om han kunde köpa biljetter till mig (a) och de fixade han! hihi, ja jag betalade men de fröstog ni nog själva. efter tusen år och dar var jag framme i köping,sprang omkring överallt som en galning och hittade tillslut scenen när jag hörde erik framföra sin första låt, sprang fram & både erik o karl-ola såg mig samtidigt komma springandes typ. haha gulligt! stay var full av tårar o även higher o typ alla låtar. ush, de var verkligen de jobbigaste..

efter spelningen träffa ja li,lydia o deras vänner o.s.v. , snackade med sebastian , karl ola ,pontus, jakke o katten haha!  mycket trevligt folk, like always. gick på eriks signering o snackade ett tag. han tycker det är sjukt hur jag har råd att åka överallt,o ja. de kanske de är? " men duuuu bor ju i göteborg! " men va gör man inte .. jag bor i hans andra hem också, så jag skulle hälsa hem! haha..  " felicia se inte så förtvivlad ut:( "
o där bara brast de ännu mer.. o nej,danny tar inte över din plats också bara för du inte är där erik. sluta! han har en egen plats och det har du också! hemskt!! va jobbigt att säga hejdå till hela bandet också, uhu men vi snackade ihop något så tror de blir bra sen, de värsta är att erik inte kmr hänga med dom o dom inte med erik " men vi är fortfarande vänner me erik" ja,samma sak. not!   blev ett kram kalas o massa high fives and then.. drog dom iväg i bilen o vi till stationen.  sjukt jobbigt o säga hejdå o tågresan var fylld av tårar hela vägen hem till bella,

och här sitter jag nu hemma hos henne o dricker cola! haha.. Tack för en fin dag tjejor o killar! ni e underbara!

en från idag också. mer kommer när jag fått dom. 
du är helt jävla underbar, idag var det exakt 11 månader sen vi träffades första gången också. tack erik,för allt .. de finns ingenting som kommer kunna förklara hur glad jag är att jag har dig. you are to good to be true. <3 och vem trodde, att vi 11 månader senare bara skulle säga hejdå? vi ses, men hur lång tid tar det? kommer allting vara som förut? flyttar du till u.s.a. elr något annat land? vad händer med oss?kommer allt vara lika självklart som det varigt nu? vad händer med hela bandet?nej alltså..jag vill inte förlora dig. jag älskar dig! tack.



Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååh, blir så glad för din skull! :D and you know that i love you, and so do him ;)<3 och jag saknar verkligen allt... :'( <3 vi SKA och måste uppleva MASSA MASSA MASSA mer minnen med honom och katterna!

2010-08-30 @ 18:29:49
Postat av: Anonym

Det e mycke mycke mer troligt att det e Danis som kommer försvinna utomlands en längre tid. Inte på stört nu men sen. USA, England m.m. Asså vänta bara när han går solo sen, han kommer inte va kvar i Sverige. Det e helt säkert!

2010-08-31 @ 14:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0