NU FÅR DET VA SLUT MED DETTA!


Arhhhhg. trött på mig själv nuuu. två veckor kvar av sommarlovet, och jag sover bort varje dag, går och lägger mig 10 på morgonen VARFÖR?! jo för jag somnar inte tidigare. och sen vaknar jag runt 18.00. alltså, jag brukar vänta på dygnet ganska ofta.men inte så sjukt som nu. herregud! jag skämmts över mig själv, rätt åt mig : P men nu är båtten nådd och imorn ska jag gå upp klockan 09.30 har jag bestämt. ska ta medicin o lägga mig kl 11 & försöka somna till iaf 1-2, för detta funkar inte mer. DÄR har ni hela förklaringen på varför jag inte har bloggat. "hej har sovigt hela dagen.-hejdå" nej tack & har föresten inte gått på nån bio ihäller. efsm jag har sovigt? ehh, japp .

ska snart skriva massa,för hand. så duktig är jag! kommer förmodligen få lite kramp i handen men värt de !! älskar att skriva mig, älskar att skriva i huvudtaget! ska börja med nån ny låt också tänkte jag, o sen blir de pums hopp i sängen! hahahaaaa .. hörs imorn, med ett lite gladare humör ! : ) puss


Kommentarer
Postat av: jotte

hej jag är jontes bror jotte hoppas du kommer tycka om att jag kommenterar, jag är faktiskt mycket smartare och roligare än jonte.. han är typ cp störd tycker inte du det eller va säger du? va roligt att du skriver vad skriver du.. kram jotte

2010-08-12 @ 23:11:23
Postat av: saraa

hej, hoppas du har det bra. nu är det bara en dag kvar, sen kommer vi till dig. om du fortfarande vill deklart! kram knut

söt bild förresten :)

2010-08-13 @ 11:31:11
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0