sunshine or rain,

hej på er! vaknade faktiskt 09:00 idag! riktigt stolt över mig själv! haha..! Åkte in till stan med jesper & mötte mamma,Eve & mattias! gick en sväng på kulturkalaset, åt på resturang och hade det trevligt faktiskt..! (eve och matte bjöd,haha så söta!) trevligt o umgås med syster o matte, saknat dom! väl hemma blev det bråk&tårar som vanligt när det gäller mitt liv,minlycka huhu ..ibland tror man nästan att folk förstår,  men nej tål inte mammas gränser ibland asso ..  massa tjaffs om malmoe men de löste sig tillslut hoppas jag! vill bara köpa biljetter direkt så man är säker .. haha ;(   en rätt konstig sak är att ja trivdes på ngt sätt i att ligga där o bara gråta ut. påminde om förra året, ena dagen grät man o nästa dag va man lyckligast i världen ,. sen insåg jag att ja visst lever i 2010 nu. synd!

föresten, FUJIDIREKT är verkligen en asgrym hemsida, massa billiga foton osv. bästellde i onsdas and now when i came home i saw ..

(inget smink,förutom plutt maskare som försvann i tårarna. haha! )

ska beställa massa mer bilder när jag får pengar, haha nu blev det mest dom som fanns på den här datorn vilket har än väldigt kort begränsning men whatever.. kul att dom kom så snabbt. bra hemsida +++++!

nu ska jag gråta över mitt stökiga hem, o sen göra soppa. vill även sova & orkar inte bråka med mamma mer så antar att jag ska städa lite i mitt rum med... haha!

tace care/ XXXxxxxx Lizzie

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra, ser ljust ut med att vända tillbaka dygnet för dig:D! ååh fan va mysigt att äta på resturang.. :)



söta kattbilder också<3

2010-08-13 @ 19:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0