varigt lite of ..

pågrund av att jag sov hos jessi till fredag, var ledig från skolan och drog in på NRJ in the park tillsammans med Annelie,Erica och Bella.  Träffade bobby som lovade att hälsa från småtjejerna i göteborg ;) & även paow, hugo,yosef "baby S (ush!)  " o massa andra tuffingar där haha .. förlorade våra platser vid spelningen men peo, vakten you know?!!? fixade fram oss igen när han såg vilken dålig plats vi hade, feedt!  Efteråt träffade vi rabih&eddie " vi älskar er, ni är udnerbara" ja dom precis! haha.. & rasmus seebach! sjung ja ja kalder på dajjj och snackade om dannisen " do you know him ? Yeaaaaaaah, ooh, nice.. he is a cool guy, awsome! yes i know!;) and mattias? erik ? haha han gillade iallafall dom allihopa & han va så jävla grym på scenen med! rasmus seebach is someone you need to hear! haha. ..

efter allting drog vi o softade ett tag på mcdåååååånalds *HAHAHA* och sen drog jag och bella hem till Jessica och sleepade där, nice!  <3

nästa dag ( idag..typ) så drog jag och bella till Mariestad och senare in till matfestivalen i skövde o kollade lite på timotej, kan man bli..tråkigare än dom? huh tvivlar jag typ på. efter de träffa vi sofie,alex o alla o dom åkte typ massa karuseller o ye som de brukar se ut på matfestivalen!  väl tillbaka i mariestad igen så blev vi bjudna på pizza! naw, mumsigt! sen blev de världens bråk utanför pizzerian och typ dom kom in o försökte strypa en o typ uuh as läskigt, några killar beskydda mig o bella o spelade hjältar medans deras kompisar plötsligt hamnade i polisbilen ? hahahha dör vad fult men så är det.  now we´re gooing to sleep i guess ... sooner or later ;)

hörss , puss and love / Lizziesaucedo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fredag var niiiiiiice! lördag med ;)<3 hahaha värsta läskigt var det.. usch.. men tur att vi hade våra hjältar ;o puss!

2010-08-29 @ 01:58:25
Postat av: Jonte

jag brukar säga mcdånalds kram jonte

2010-08-29 @ 12:00:55
Postat av: Li

Är så glad att du kunde komma! Åh, du är bäst! <3

2010-08-31 @ 19:08:57
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0