ångest.se

tjao! vaknade upp närvös som in i helvete och hade alldeles för ont i magen för att gå till skolan. (vem är så närvös för tandläkare!? jag.)klockan 1, mötte jag mami och hon följde med mig to the tandis. haha, hon sa att jag var riktigt duktig på hålla min mun ren & en höjdare på att borsta, dock märkte man under den tanden som jag haft hål i för typ 2 år sen,att jag druckit cola,och de har börjat fräta? fint! så ska rotfylla den äckeltanden IGEN, dom vill egentligen ta bort den. but not me! tänker inte ha en ful grop där.. 

jaja, tyckte iallafall att dom sa bra saker, trodde typ att ja skulle fått något hål,men nej nej. dock har jag tydligen väldigt små söta tänder. ehh gulligt ?!

efter det drog jag och käkade kycklingsallad med mamma, & sedan hem. Imorgon är det torsdag och e.m.d. kommer till FRÖLUNDA TORG! ångest....? det är liksom, 0 byten,bara spårvagnen hela vägen dit och jag tvivlar? vad är det med mig? till och med min mamma frågar vad det är för fel. och ja. det är ju bäst om jag låter bli...eller? GAH ångest.



jaja,vi hörs. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

åk lizzie. du behöver det, det känner jag på mig. vill bara att du ska må bra. <3

2010-12-15 @ 17:27:20
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Anonym

men om man får ångest och inte har lust att se EMD så är de väl bäst att låta bli? Inte vet jag, men det låter ju så. Man gör väl som man känner och det verkar ju som om du redan har sett dem så mycket och det kanske räcker för din del? Sen så skaffar ju många nya idoler hela tiden. En del växlar ju varje vecka! Ingen utom du själv bestämmer ju vad du ska göra, kram!

2010-12-15 @ 20:41:12
Postat av: Henrik

Det vill dom - tro mig!

2010-12-15 @ 22:18:45
Postat av: Anonym

Vilken konstig fråga! Varför skulle inte EMD vilja sjunga för oss?

2010-12-15 @ 22:45:11
Postat av: Anonym

Svar till anonym : tror inte du riktigt förstår vad som har hänt osv,men kanske ska dit imorgon. ska du dit eller?! :)



// lizziesaucedo.blogg.se

2010-12-15 @ 23:04:56
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0