då ..

2010 är snart slut och tiden har gått så sjukt fort verkligen! kommer ihåg hur deprimerade och ledsna vi var när det skulle bli ett nytt år, vi ville stanna i 2009 föralltid. jag älskar 2009. det året skulle jag vilja återuppleva tusen gånger om, så underbart var det ..!

ett starkt minne från 09 är hela den här natten... gash, att bara få återuppleva den?
erik sara bella mattias felicia danny in skövde.
började med att vi sjung med erik och garvade ihjäl oss till seriösa låtar allihopa,
och allting var så himla mysigt. kommer ihåg känslan, hur vi kände att vi levde en dröm
det var så speciellt allting då. & man tog vara på allt,jag saknar det.

alla dagar vi sex hade tillsammans kommer föralltid att sitta långt inne i hjärtat.
saker förändras,men minnen förändras aldrig♥ ...

snart är 2010 också slut.. det har verkligen inte blivigt som jag tänkt mig,
typ så långt ifrån jag kunde ana,men jag älskar det ändå. emd har lett mig till
min syster och jag har varigt med om sjukt mycket tillsammans. dock har vi
fått mycket problem över oss också. i will tell you later ...
hade inte klarat de utan dig erica, you'r just like me and i love you so. 
i'll tell you everybody soon.. but *SHHHH......*

Kommentarer
Postat av: SEGERCEDOSISTER

SYYYND att vi inte kände varann 2009, fatta kul vi kunde haft DÅ :( men bättre sent än aldrig antar jag.. <3<3<3<3 du är verkligen BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST! hade inte klarat någonting without you!!!! även ifall precis alla hatar oss så har vi varandra ändå, och då kan vi klara ALLT!! 15 aug 2010

2010-12-09 @ 09:02:36
Postat av: x2

som sagt, DATAN FICK ETT CP UTBROTT! HAHAHA

15 aug 2010 IN MY HEART FOREVER skulle de stå. va vore ja utan dej? JAG ÄLSKA DEJ!

2010-12-09 @ 12:44:19
Postat av: saraaa

emd,sif. underbara minnen! <3

2010-12-10 @ 00:10:07
URL: http://onesara.blogg.se/
Postat av: anonym

känner du dom eller vad? :)

2010-12-11 @ 22:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0