fin jul....

fast nä.

tror dom flesta sätt bara på facebook att jag är besviken som in i något denna julen. dom flesta klagar vell på klapparna och antar att det är det ni tror att jag tycker att är fel också. visst, jag fick mig ingen iphone,systemkamera eller något annat coolt som jag ville ha men hade inte förväntat mig det så heller.

vad som egentligen hände var att vi hade det trevligt först,såg kalleanka & allt de där ,slog in dom sista klapparna, myste med både malte & pyrlisen. pratade,åt julmat och hade det allmänt trevligt! sen satte vi oss i vardagsrummet och precis när vi skulle börja öppna klapparna får min lillebror någon allergichock (?) och börjar hosta jättemycket, jag följer med han ut och tar luft men han fortsätter hela tiden och tillslut lägger han sig bara ner på marken. fort ringer dom ambulans osv, och när den väl har kommigt kan jesper knappt andas allt, o tårarna bara rinner ..

han som pratade med oss sa att det förmodligen var allergi chock osv, och eftersom att han har atsma så var det ännu värre och ja, så då åkte han och mami iväg och jag åkte hem.

fint ?! .. hoppas ni har haft en bättre jul iallafall.
och tack för presetnerna & de tidigare delarna av dagen. ♥

Kommentarer
Postat av: h

vadå nej?!? :( <3

2010-12-25 @ 02:04:03
URL: http://www.hannalikeit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0