faller för blogg-grupptrycket

JAHA DÅ KÖR VI !!!

Dag 1 – Presentera mig själv.

Dag 2 – Om de bloggarna jag läser.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – de här åt jag idag
nej tack?
Dag 5 – Betydelsefulla låtar.
Dag 6 – Något jag hatar.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 –  Jag för länge sedan.
Dag 9 – 10 saker som ni kanske inte visste om mig.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Något som betyder mycket för mig.
Dag 14 – En bild på mig förra året och en från idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Något jag älskar.
Dag 17 – Någon som betyder mycket för mig.
Dag 18 – Vad jag vill bli när jag blir stor.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Något jag längtar till.
Dag 21 – Min hiss/diss lista.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – Mina favorit artister/andra kända personer.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Jag har fobi för..
Dag 30 – Något du är stolt över dig själv för.

Kommentarer
Postat av: Anonym

böörja nuu då :D

2010-12-15 @ 00:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0