johansson -fernette ?

HAHAHAHAHHAHAHAHHA,jag tror jag dödar mig själv!
upptäckte precis på min kompis blogg, att Anders johansson är Anders fernette nu (?) har ju sätt honom massa på rix fm festivalerna osv, och har funderat på vem han var för jag kände igen han men INGEN JÄVEL har nämnt för mig att det var honom! han var min idol och favorit under fame factory tiden(typ 2003?) känns fan sjukt att jag äns har träffat han massa och alla utom jag har vetat att det var han ?! HAHAH dör lite. jag som tyckte det var så dumt att någon som han hade försvunnit ur musik branchen men icke sa nicke. bra koll! jaja.

MIN LÅT! den har alltid betytt så sjukt mycket och kommer alltid att göra det,  hans röst gör att vartenda ord i texten träffar rakt in i hjärtat. how lovely ? ♥ (en annan låt som har gamla goa minnen är without you. <3)


"detta är våran låt- din låt! "

Kommentarer
Postat av: eemmaaj

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA! är du segast eller? :D <3

2010-12-25 @ 21:00:28
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: eemmaaj

hahahahaha meeeh ofta xD

2010-12-26 @ 14:30:53
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA sööött! :D

2010-12-26 @ 14:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0