julhandlat

Hej! nu har jag äntligen köpt julklappar, till dom flesta.
är dock inte så nöjd över resultatet då jag hade önskat att jag hade haft mer pengar, och hade kunnat köpa bättre grejer,fast kan erkänna att jag nu har köpt för myckeet mer än vad jag egentligen haft råd med. så vi får vell säga att min ekonomi är lika med noll like usual nu för tiden.

mötte även en gammal saknad underbaring på stan ! eller, kollade in i ett skyltfönster och blev chockad ?! trodde hon var i sthlm och bara sa till mamma " JANET,DE VAR JANET" när hon frågade vem de var. haha! synd att man inte kom på det tidigare. hon är ju så sjukt saknad om någon...  jaja. inte setts på över ett och ett halvt år .. ♥

haha gulligt ?!..

Blä,vad tiden förändras alltså .. men vad som är bra , är att minnena alltid finns kvar.. hihi . <3

jaja, senare mot kvällen så drog jag och erica ut och träffade 3 fina grabbar. heheh,ytterst trevligt! och som vanligt får vi skrattacker som får än att dö " de är jul imorn" me världens röst.assa HAHAa.. jaja , nu ska jag försöka fixa iordning lite här och sen blir det sängen .. vi hörs imorn (inte vilken dag som helst..!)puuuuuuuuuss.

Kommentarer
Postat av: Sister!

3 underbara & saknade killar, HAHAHAHA fyfan va kul de va! "Tänk att de är jul imorgon...." HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA vi är sjuka.. :( <3

söt jannet är (a) HIHIHI. ni borde fika! :)

2010-12-24 @ 13:15:07
Postat av: lydia

vilka träffa ni ? (: <3

2010-12-25 @ 23:54:19
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: bella

ååh gullle! <3

2010-12-26 @ 14:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0