kan vara det fulaste jag sätt.


"Hur mår du judit? - hej på er." gaaaah jag dör. HAHAHAHAHAHAHA. *gilla gilla gilla.*


hej föresten! jag lever... synd för vissa av er. (:
känner inte att jag har något speciellt att blogga om, men ja. de är väll skolan som gäller just nu.. :/
hämtade mitt skolkort idag, så nu kan jag äntligen gå in i korridorerna till ny musiks klassrum. ganska dåligt egentligen,att korten bara gäller till äns egna korridorer,så man kan inte öppna för nån från teater osv. synd
fast kan ju erkänna att det ser rätt präktigt ut med värsta korten? coooling.

idag hade vi föresten vår första kör-lektion hela klassen också! vi i ny musik ska ju ta hand om underhållningen på julavslutningen om några veckor.hehehe treevligt. gjorde även klar matten osv och nu väntar bara en hel jävla historia på att bli skriven + världens stökigaste (jag menar allvar!) rum på att bli städat. *suck..?!!!!*
dags och sätta igång då... behöver skriva av mig senare ocksåå så hörs då. puss
/lizzieeeee

Kommentarer
Postat av: jonte

sådär ser min kusins barn ut kram jonte

2010-12-01 @ 21:15:57
Postat av: bella

HAHAHAH den reklamen är fett nice!!:D

gör en videoblogg, ge massa tips, skriv massa åsikter osv.

2010-12-01 @ 23:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0