presentera mig själv

Jag heter Felicia , är 16 år och bor i Göteborg tillsammans med min Mamma,Lillebror och storebror sen några år tillbaka. bodde tidigare i värnens pärla Maristad,och innan det i Strömsund (ungerfär 100  mil härifrån ) där min pappa fortfarande bor kvar.  Min stora syster bor också i göteborg tillsammans med sin pojk och hon får en bebis nu vilken dag som helst,så då blir vi en till in the family om man säger så!

jag har varigt med om väldigt mycket i mitt liv, både mycket positivt och även negativt och jag bär väldigt mycket inom mig, som vissa tror att ska ut och tror att jag behöver gå och prata med någon (?) medan sanningen är att de trivs bäst inom mig,  hade jag haft någonting att berätta,att dela med mig av hade jag gjort det men vissa saker kan faktiskt vara bäst att ha för sig själv. Gillar dock att dela med mig av känslor på sättet att skriva låtar,sjunga och ja inom musiken helt enkelt. känns som det är min väg att gå så därför söker jag inte efter någon annans vägar.

går på en skola som heter Angeredsgymnasiet, på linjen NY MUSIK. där sjunger vi tillmesta dels hela tiden och försöker få in musiken i så många ämnen som möjligt,en riktigt bra linje om man vill hålla på med musik men ett litet problem för mig som har världens skräck för att redovisa,då vi jobbar PBL. ( i bas grupper där man redovisar varje ämne man håller på med ungerfär!) men ja, väldigt stort pluss då man har sina fritidsintressen även i skolan, gör allting mycket roligare och får en till och med vissa dagar att längta till skolan! även motsats effekt finns självklart.

som ni säkert redan har förstått så är jag galen,kär,helt förälskad i musik. det sitter mig närmst om hjärtat och det är de ända som någon aldrig någonsin kommer att dra ifrån mig. något som jag både växt upp och kommer dö med. Som ni omöjligt kan ha missat så har jag en musikalisk förebild-som även har blivigt en förebild i ungerfär alla steg jag tar, som heter Danny Saucedo. Han har fått mig att våga drömma, och har lärt mig att det finns inga gränser förän jag själv sätter dom. det är bara jag,och ingen annan som bestämmer över mig . " if i can dream it, i can do it." även hans bandmedlemmar mattias andreasson och erik segerstedt har gett mig otroligt mycket, och jag är sjukt glad och tacksam att ha dom 3,så sjukt begåvade artister, underbara människor & stora glädjespridare i mitt liv. 


jag älskar att gå på speciellt E.M.D. & erik grönwalls spelningar. man blir så otroligt glad, inspererad och lycklig över att se dom uppträda, och se hur dom hela tiden utvecklas. älskar känslan när det speciellt är stora konsärer och adrenalinet håller på att ta död på än när dom sedan kommer upp på scenen och gör vad dom är bäst på. dom minutrarna existerar ingenting annat än glädje & lycka . vissa kan kalla oss "gropies,stalkers" osv, men det är upp till var och en. dom som aldrig känt riktigt lycka vet helt enkelt inte hur det känns,synd för dom!




är väldigt intresserad av "spöken" och saker från "den andra sidan" och har själv varigt med om lite scary things.. & har nära som har varigt med om mycket mer,  och de kommer inte på tvivla om andar finns eller inte, ine för mig iallafall. dock är min största rädsla döden, Är alltid rädd att någon nära ska dö, och bara försvinna för jag skulle inte klara av att någon nära försvinner ur mitt liv. hade detta hänt så hade jag direkt börjat planera hur jag skulle få kontakt med den personen osv osv haha,jag tänker verkligen långt på sånt,hur jag skulle göra,trotts att väldigt många förmodligen tycker att jag är löjlig nu. men jag tror som jag vill, tror och tror, VET.

Jag är en väldigt spontan tjej, och tänker inte så mycket innan jag gör saker utan gör vad jag känner för och lever livet som om morgondagen aldrig kommer. för vem vet? när någonting känns dåligt brukar jag alltid  försöka se saker i andras ögon,och inte bara i mina egna. på så sätt så förstår jag mig oftast på hur andra ser på situationen trotts att jag ser det annorlunda,men har lättare för mig att förstå hur dom tänker,trotts att jag tycker vissa ska tänka ett steg längre. så som jag.

Annars får jag ofta höra att jag är en väldigt glad och sprallig tjej som följer mitt  hjärta och framförallt mina drömmar mer än va vissa andra skulle göra. tänker inte på vad andra tänker om mig utan går min egen väg, som utan tveka är bäst för mig. av vuxna får jag ofta höra att jag är en "väldigt stark  tjej" & framför allt dom som känt mig sen barnsben frågar hur jag klarar av allting,och hur jag lyckats hitta mig själv och vem jag är idag så himla lätt ? och då är svaret, danny. han hjälpte mig att hitta vem jag var, han lärde mig att acceptera det trotts att jag innerst inne vetat det hela tiden. jag har blivigt den jag är genom alla steg jag har gått. när jag har varigt med om något dåligt så lär jag mig av det och går sedan vidare, kan inte säga att jag är rädd för att göra fel , då är det värre att aldrig våga göra fel och aldrig komma någonstans heller .


tycker själv att jag är en tjej som har båda fötterna på jorden och trotts att ja har lite tonårstankar då och då så är jag väldigt medveten och har ställt upp en bild på hur mitt liv kommer att se ut! och en annan sak som inte är helt fel är att jag har världens finaste och bästa vänner. ni är så otroligt mycket för mig,allihopa. vare sig vi är jätte-nära eller inte,så är jag så otroligt tacksam att jag har er. & till er som dömmer utan att veta, ni går miste om mycket i livet.  ♥



Kommentarer
Postat av: Erica :)

jääääääätte fiiint lollo <3

puss

2010-12-15 @ 10:06:48
Postat av: Anonym

Världens bästa Felicia.<3

2010-12-15 @ 16:34:18
Postat av: saraaa

älskar och saknar dig min söta felicia ! <3

2010-12-15 @ 17:44:55
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0