tired of this fucking shit.

jag säger ifrån nu. jag orkar inte mer. kanske dags att börja leva era egna liv och insé att man aldrig kan leva någon annans ändå? sluta bry er om mitt liv och vad ja gör, lägg er energi på annat istället.

funderar på att lägga ner det här med "internet." nu. iallafall,göra en ny facebook endast med mina närmsta vänner sätta lösenord på bloggen & bilddagboken och så vidare . det kanske blir bäst så ..?

vissa människor har blivigt för mycket just nu, och framför allt sådanna som jag inte äns känner. har funderat ett tag på hur jag kunde hamna här? folk som inte äns känner mig, som inte äns vet hur jag är dömmer mig . har hört att vissa hatar mig och erica mest i deras liv,och att jag är en bitch , att dom önskar att vi dör och så vidare. då kan jag bara ställa mig frågan varför? vad har vi gjort för att folk ska äns tycka så om oss ? 

svaret är att jag inte vet det, att jag inte finner någon bra anledning. har frågat rätt så många och varenda gång har jag fått svaret att dom är  avundsjuka.och det stämmer ju att  " Grunden till hatet är avundsjukan." fast.varför vara avundsjuk på någon man inte känner när man istället kan vara glad för sin egna skull,för vad man själv får? vissa har det bättre än andra ,vissa har det sämre & jag säger verkligen inte att mitt liv är bäst för ER ,men för mig är det det. man ska vara nöjd över sitt egna liv så varför bry sig om vad alla andra får,och om det nu stör er så mycket, om mitt liv är för mycket för er , om ni hatar oss för våra liv så sluta läs? ingen har tvingat er att läsa varken min eller ericas blogg så varför äns är ni kvar här om vi är så patetiska ..?

jag förstår verkligen inte. sen tror folk att man hatar dom,vad får alla allting ifrån? jag kan ärligt säga att jag inte hatar mer än 1 ända person. och den personen älskar jag också. ingen annan hatar jag. det är ett så jävla starkt,äckligt ord egentligen. HATA,hur kan man hata någon man inte äns känner? dock,ska jag även erkänna att jag ogillar vissa personers betéende riktigt mycket. och det är pågrund av vad jag hört dom säga om oss. annars, no problemas så sluta gå omkring och inbilla er saker, sluta tro att ni är dom ända som betyder något för världen,

"gå din egna väg,för ingen kommer någonsin att gå den åt dig
följ dina egna drömmar,du är den ända som kan göra de sanna.
lev ditt egna liv,för att du kommer att dö din egna död.
så vakna upp, lev era liv,mitt kommer ni aldrig få leva ändå."


Kommentarer
Postat av: Ericaaaaa!

Gaash vikket bra inlägg älskling, hoppas visa av dom känner sig träffade nu, vaknar upp och fukking inser att livet är för kort för att vara nån annan!!!!!!



I LOVE YOU, vi ska klara de här.. men behöver ett viss samarbete med alla andra, annars går de inte :( <3

2010-12-03 @ 06:58:43
Postat av: marika

Bry dig inte om dom :(

detta är bara så löjligt att hålla på som dom gör.

2010-12-03 @ 08:08:28
URL: http://marika1990_.blogg.se/
Postat av: Annelie

Det är upp till dej, men jag hoppas att jag är en av dina nära vänner? cuz I don't wanna lose such a good friend as you! :/ <3

Och det är verkligen illa av folk att uppföra sig på det viset.. inte okej någonstans!

2010-12-03 @ 09:57:07
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: samilla

:(...shit vad jobbigt!...MEN SKIT I DOM SOM SÄGER ATT DOM HATAR DIG,dom fattar inget!!!!!



hoppas att jag får fortsätta vara din vän :)...på fb å så...

2010-12-03 @ 11:14:46
URL: http://admin.nextinfashion.se/samila
Postat av: Li.

du vet att jag håller med dig hjärtat.

älskar dig.

2010-12-03 @ 16:12:51
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag tror inte att folk håller på för att dom är advunsjuka, utan kanske för att dom tycker att vissa personer spelar att dom är med mer än vad dom egentligen är och gör jävligt pinsamma grejer. Bara en tanke som kanske värd att tänka på :)

2010-12-03 @ 19:00:40
Postat av: Emelie Karlsson

Skit i vad dom säger,följ ditt hjärta.Bry dig inte om vad dom säger.För man mår bara värre,jag vvet hur det känns.För jag har också varit med om det.Och jag kommer alltid att vara din vän.Och jag kommer aldrig att svika dig.Och jag hoppas att jag får vara din vän på fb och sånt. Älskar dig no matter what.DU är den bästa vännen som finns<3<3,skulle inte klara ett liv utan dig. Nu har du blivit som en syster för mig

2010-12-03 @ 23:36:56
URL: http://emeemd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0