winter is something that just sucks

sommaren e saknad till tusen...

jag hatar vintern! vaknade upp utan någon röst imorse. gissa hur jobbigt det är för någon som älskar att sjunga? som pratar väääldigt mycket och som alltid hör varenda "tonfel" i vartenda ord nån säger,och stör sig på det? herregud! känns som jag är en gammal gubbe som har åkt in i målbrottet med en hes äckelröst och som inte får fram någonting alls! sen är ungerfär känslan som att sitta och äta spikar, när man egentligen bara andas.fan! inte ätit något idag,de klarar jag inte. då spyr jag vell också.ingen skola heller=komma efter ännu mer. gash!

och sen så är det ju självklart så att erik malte o danny ska spela juust när jag har gått och blivigt helvetes sjuk. kommer inte kunna snacka med dom då,tror inte äns jag kommer orka dit faktiskt, fast det hade jag gjort ändå om jag hade haft pengar. då hade jag tvingat mig själv hehe.

så nu då? " du träffade dom förre helgen, sluta" tänker ni,men vet ni ? dom är i fucking uddevalla. (torp köpcenter 15:00 om ni vill dit..)dom är typ i göteborg! kostar inte äns 200 fram och tillbaka, hallå....det är inte mitt fel att jag inte fått mitt studiebidrag. Helvete. kommer säkert inte få nästa månad heller eftersom i'm sick all the time ?! va är de här för skit....

grrrrrrrrrrrr..ge mig sommar. ingen jobbig sjuklig vinter,det är ju precis vad jag INTE behöver alltså & speciellt inte just nu...


Kommentarer
Postat av: Saraaaaa

aww, krya på dig gumman. jag saknar dig ! <3

2010-12-02 @ 22:46:30
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0