tips tips ( så sminkar jag mig! )

även bra för torr hud är;ID smink (kanske inte är det billigaste men räcker faktiskt länge!) sen ,för endel som inte vet hur det fungerar fick man med en cd skiva också. var dock på en slags föreläsning på Hair and Face där dom berättade om hur man gjorde,och varför man skulle välja det oja whatever..

först smörjer man in ansiktet med den vita burken, (hört att den även är bra för rynkor..inte något man behöver i våran ålder precis,men present till sin mamma/mormor kankse ..? ;) haha.  sen tar man en ljus bas och lägger på lite mörkare. sen har jag även Id-ögonskuggor i lila och rosa (mina favoritfärger.) som man blandar med lite vatten så glänser man som en stjärna !

fast, andvänder endast fondation på endel fester,eller när det är någon spelning eller så där.. annars brukar jag endast köra på Bodylotion i ansiktet!det är sant faktiskt,det blir skitsnyggt och man ser ut som en ny pigg person direkt (haha,sömnproblem syns ej) med denna:



jag andvänder  dom bästa maskarna jag vet. alla borde ha dom här två hemma,för dom ger verkligen bra volym plus mycket längre fransar :




sen andvänder jag rosa eller rött läppstift från max factor eller vanliga H&M Läppglans.

Kommentarer
Postat av: Jessica

SV: Haha, varför inte pröva redigera en bild på dig själv då? Det är ju kul! =D

Åh, tack så mycket♥ Din med =)



Kram♥

2010-02-28 @ 04:52:34
URL: http://torleifsbakdel.blogg.se/
Postat av: Jessica

SV: Haha, nej sant att det inte blir ;)

Men nu ska jag sova! Godnatt! Kram♥

2010-02-28 @ 05:47:59
URL: http://torleifsbakdel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0