1 juni osv..! <3

dygnade så var sjukt trött,men jag och bella åkte bussen till borås så vi var där runt 11 tiden. mötte Marika & Li vid scenen och efter ett tag kom även Annelie! Sjung,dansa,"sov nästan",träffade robin B + kollade när alla utom erik som inte var där än,soundcheckade! Trevligt det!  träffade även karl-ola,katten,pontus,jacke en stund innan själva allt drog igång haha..  Sen uppträdde något förband,robin b och till sist erik+ fashion! sjukt nice & grym spelning.. sorgligt att det var den sista på sjukt länge typ ?fast vi får se.. var sjukt underbart o erik är så jäkla grym. plus att även bandet var sjukt taggade, hahaha yes! Sen var det nån jobbig signering med jobbiga folk som skyllde på att dom skulle fram pågrund av deras barn typ? go to hell haha.  men ja,erik är sjukt underbar och efter den drog vi  o mötte han sjukt snabbt och sen spela han ju på grand hotel osv :)







finare bild får man leta efter .. tänd ett ljus o låt de brinna, o låt bilden bli ljusare;)





Sen at the night träffade vi några nya vänner o hade de trevligt haha..!  bland annat karl-ola and robin b,  nån som hette kristoffer? & mini robin b (Per typ..? haha)


"jag körde en sån där karl-ola pose,från scenen me ansiktet hahahah"





träffade erik and the band  en stund den 2 juli också, tog lite kort och jag var sjukt jäkla död.. fast det var vi nog alla inklusive erik men myspys ändå. hann nästan inte prata mycket alls eftersom dom skulle iväg till enköping,så vi får ta ikapp det nästa gång ;) hah.. yaya det var typ det! dagarna var iallafall helt awsome, även om det blev lite konstigt o inte så långvarigt som det brukar vara but but, love (L)



världens undebraraste erik. <3
fiiiint hår jag har, knullruffs eller va säger man hahah..



Kommentarer
Postat av: Karl-ola!

Haha sjukt snygga bilder! Var vi lika grymma som vanligt? Hm börjar nästan fundera på om jag verkligen gör sådär på scenen..? gött kött. Hörs!

2010-07-04 @ 01:15:32
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej! vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Så är du gullig. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

2010-07-04 @ 10:48:38
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh! love this day/night<3 vill tillbaka nuuuu, inte sitta hemma här o ruttna.. THANKS THANKS THANKS! riktigt söta bilder också hahahha klockrena katter allhipa.. mmmm. varför?

2010-07-04 @ 23:29:42
Postat av: Per Furegård

men fin bild alltså egentligen heter jag magnus fast ja sa att ja hette per kram magnus

2010-07-04 @ 23:33:27
Postat av: Ida

är ni tsm? :o

2010-07-18 @ 18:15:42
URL: http://gustavsoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0