datorn är sönder

Hej! självklart var det Eclipse vi såg igår, o den var awsome precis som gången jag såg den innan! haha.. min dator har gått sönder,föresten. stort grattis till den som startar om sig så fort den är färdigstartat. vet att dom flesta tänker " vad fan gör du med dina elektriska grejer?" men svaret är inte lika lätt att svara på. jag gör helt enkelt ingenting, det kanske är meningen att jag inte ska ha sånt..? Tss..

sen har jag hunnigt med att bråka med mamma som in i helvete idag också. eller varför kalla henne mamma? låter bättre med egoistmorsa för mamma låter för gulligt,för snällt helt enkelt! o stämmer inte det minsta på hennes jävla beteénde och hot om att jag ska flytta ? ouuh så kommer hon där " tänk på hur jag mår" JA DU MÅSTE JU MÅ BRA, JA HUVUDSAKEN ÄR JU ATT DU MÅR BRA,DE ÄR JU DE ALLT ALLTID HANDLAR OM,DÄRFÖR VI FLYTTA FRÅN MARIESTAD OCKSÅ . trött på de fucking jävla idiotiska beteénde.va tror hon egentligen ? hon vet att jag är den mest envisa person i hea världen, så hon kan bara hålla tyst fyfaan,  därför hon vill till strömsund med. skyller på att jag ska träffa pappa men egentligen är de hon o hennes kompis som ska dit o festa för att de är dunder ?  jag är inte dum. till skillnad från henne! aja,bad uppdate har beskrivit sin talan. puss

Kommentarer
Postat av: saraa

felicia hjärtat. jag finns här !

<3

2010-07-07 @ 10:50:56
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: Julia

Hejsan!

Allt bra?

Nu kör jag veckans blogg! Vi skulle tycka det var roligt ifall du vill vara med.

För att anmäla dig, klicka här; http://juliahakanssons.blogg.se/2010/july/veckans-blogg.html#comment

Ha de bra! Kram Julia

2010-07-07 @ 12:16:14
URL: http://juliahakanssons.blogg.se/
Postat av: cassandra

Åh, din filmen vill jag också¨se!! ;) Jättefin blogg!



Ska vi följa varandra via bloglovin?

2010-07-07 @ 20:56:45
URL: http://elfmaaaan.blogg.se/
Postat av: Pontus!

älskling jag finns här (inte bokstavligt för just nu är jag med jimmy höhö) men du vet vad jag har sagt och viskat i ditt öra. Puss på dig!

2010-07-07 @ 21:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0