förlåt

Hej! vet att jag inte uppdaterat bra,men dagen var ännu en dag på stan.denna gången med jennifer. köpte lite grejs & hade det nice! var sista gången jag träffar henne,innan hon åker hem till helsingborg.. buhu=( måste dit och hälsa på snart assa ! iallafall,så har kvällen sett ut som så att jag har suttigt här typ. nyttigt  trevligt..!

jag saknar mina inlägg i onelizzie, vill ha dom i den här bloggen osså , men  ingen hjälper mig med hur man får in dom jag får damp! ='( .. nu ska jag starta en film, så hörs vi imorn med mer uppdatering,promise.

saknar erik o danny innerligt mycket också,synd


Kommentarer
Postat av: belvis

låter mysigt att ha vart på stan :) inläggen har jag ingen blekaste aning om, men om jag hade haft det så skulle jag givetvis hjälpt dig! miss them to.. MEN på söndag <3

2010-07-29 @ 13:26:24
Postat av: jonte

saknar också erik och danny fast jag har inte ens träffat dom kram jonte

2010-07-29 @ 23:31:29
Postat av: Li

sv: DU är sötnos<3

2010-07-30 @ 02:41:50
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: stig

hej jonte tipsade mig om din blogg fin den är kram stig

2010-07-30 @ 03:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0