Fredag den 9 juli 2010

Nu spolar vi tillbaka till fredag,för en vecka sen ..

Jag sov hemma hos marika, eller sov och sov.vi la oss runt 12 och gick upp vid 03,så blev ju inte någon skönhetsömn precis. tog buss till falköping,sedan tåg fram till örebro & buss till Nora,där vi åkte för långt och det blev lite crazy men till slut hittade vi fram till scenen. Anna-Mia var där, som programledare så blev några ord med henne & även med dom som satt bredvid oss vid scenen,ja som en väntan i tusen timmar brukar se ut..? haha!  min snygga biljett



några tävlade & och de blev final och timmarna gick rätt så fort ändå. sen uppträde Neo från melodifestivalen & Linda också! nice! ja o marika köpte pizza o åt vid scenen med! haha mums!sen va de dags för grabbsen och de var helt fantastiskt bra! man kan inte beskriva hur bra det är,utan de måste upplevas själv som jag sagt åtminstone tusen gånger. danny va så underbar & dom andra me såklart, deras röster, shit man ryser bara man tänker på hur vackert de är.. (eller beror de på att jag har skivan på?) ha-haaa..  sen var det signering, träffade julia&caroline lite fort och sen ställde jag o marika oss vid stängselt till signeringen typ, o danny så sjukt underbar haha.. sjung massa till skivan & så o de gjorde erik& dannis med
: Shes my californiaa, cheese ost min karlifonia fattar du HAHA knasen har sina idéer men ja, snyggt!  

sen gick även vi på signeringen och  matte va lika gullig och kattig som vanligt!

ahah, o danis så sjukt underbar.. don't want to tell what we´re talking about,but but blev lite känslomässigt o han är ju för bra alltså . ""don't stop believing,i'll always believe in  you, "


Hahaha,massa saker jag inte skriver ut vi är för knasiga för de plus i love to hålla saker för mig själv.<3  kärlek på hög nivå kusseeen;) massa kramar o pussar o ett sorgsett hejdå..ska ja komma tillbaka.? haha & när jag gick till erik, så typ blev de helt särt men han va sjukt söt iaf " kan man få en kram sötnos"? när jag tänkte gå. hahaha,katt.


yesyes  & sen gick vi en gång till o då blev de lite mer snack me matte också & om bella ;););) försökte nå henne,men idioten svara inte.synd!:)  & även LITE mer prat me danny, men vi fick skynda oss till bussen .. synd!



lite bus med dannis. haha ;) o grönwall banden är på!

sen gick ja o marika till bussstation,och jag gick av i hallsberg och drog vidare till östersund,och så med natttåget,tsm med mami and jesper. det var en sjuuukt underbar dag & minne för livet,som vanligt när jag träffar dom! tråkigt att inte bella va me, men liksom.. we did the best of it and it was amazing. tack tack tack för en underbar dag! matte,erik,marika & DANNYY!! can't thank him enough


Kommentarer
Postat av: jannica

fina bilder :)

2010-07-18 @ 16:28:00
Postat av: sarraa

ååh värsta söta bilder ! saknar lyckan och allt detta. lyckligt lottad. glad när man ser dig lycklig. du förtjänar det !



<3 sötaste

2010-07-18 @ 16:35:31
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: Mia

Men seriöst! Det är ju DANNY som är underbarast!3

2010-07-19 @ 15:21:56
Postat av: Jessica

Erik är gulligast <3

2010-07-19 @ 16:56:20
Postat av: Anja

Nääääää Danny är gulligast<33333333333333

2010-07-19 @ 19:41:08
Postat av: Marika

tack själv Felicia, de var en underbar dag <3

2010-07-19 @ 22:47:42
URL: http://marika1990_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0