godmorgon goddag och godkväll..god natt!

Helluu sweeties! sorry för den urkassa uppdateringen, men min dator kan inte starta som sagt. ^^  Dygnade i natt, Sen stack jag mami & jesper till stan och fixade lite tågbiljetter osv, and theen..and theeen..and theen...okej, sen tog jag bussen till Ulricehamn där Marika mötte upp mig och vi drog hem till henne.

Vi har typ suttit och kollat egenom emd-klipp och bilder osv.. sen har vi suttit och "solat" utan sol på ballkongen, Klappat katten, kollat på tv,skrattat massa & lyssnat på radio, Danny-if only you. emd-save tonight & Erik-crash and burn,bland annat. how lovely? ;) ..

Nu måste vi sova för jag är sjukt trött och imorgon väntar en ny dag med nya möjligheter MAHAHA! :)

pusss / Felicia Saucedo!;)


Kommentarer
Postat av: belvis

låter sjukt mysigt du :)<3 önska ja kunde va me på era äventyr.. synd att ja aldrig kommer va me mer hahahha katt, typ någon som sviker laget. love you and hope you have a great day tomorrow (today) <3

2010-07-09 @ 00:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0