godmorgon

Vaknade faktiskt klockan 10 idag. duktigt va? Sedan dess har jag funderat på att städat mitt rum,men ångrat mig starkt när jag ser hur alla kläder ligger o väntar på att bli andvändna & typ ja! de är på riktigt de stökigaste jag haft i mitt rum nu, man kommer inte in kläder redan vid dörren typ och jag som tycker de är så äckligt vill inte äns gå in för att städa de liksom ? alltså livrädd att ja ska se något litet djur eller spindel på kläderna så därför ska ALLT tvättas, men synd att min mamma kommer tvärvägra,eftersom hon vet hur mycke de är ..? 

tycker lite smått synd om mig själv så nu blire ut och springa sen duschen! slänger kanske in en dagens outfit sen osså , när jag har hittat något att ha på mig! Love

Kommentarer
Postat av: S

Sv; Kul att du är med! Fin blogg :)

2010-07-20 @ 14:24:08
URL: http://lifeasablond.blogg.se/
Postat av: Sannie

TACK! kanske det kanske, om jag har tid så skulle jag kunna det :)

2010-07-20 @ 19:28:24
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: bella

lycka till med städningen! hoppas du inte hittar en katt någonstans bara. åh fan va skönt att springa du! =) pusspusspuss, och släng in dagens outfit dåå! :D

2010-07-20 @ 23:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0