GODNATT!

hej på er sötnosar, har inte gjort mycket alls idag därav, ingen bra uppdatering men jag tänke berätta att jag vaknade sent,tog det lugnt och hade en njut-av-sommarlovet-som-snart-är-slut dag! sicken härlig känsla alltså;) nu såg jat att klockan börjar bli för mycket,jag som hyffsat hade vänt tillbaka dygnet. tragiskt! får hoppa i säng med ett léende på läpparna,och hoppas på fint väder imorn! skämt åsido, godnatt nu lovers!

tillängnar även en häslning till isabella, ni vet hon som hade en katt (felix för att vara exakt) som är bög..?trevligt att veta,men folk brukar känna igen henne om man säger så. varma hälsningar till dig!


fotograf:Jag. tillfälle:9juli. Beskrivning:datumet säger allt.

Kommentarer
Postat av: missan

låter ju helt fantastiskt roligt!

HAHAHAHAHHA käft bög katten felix.. påtal om han så saknar jag han :( min ängel! <3

2010-07-20 @ 12:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0