irreterande



"svar,på komentarerna.."

Var är det folk inte förstår..? vadå " nej,det är danny" har jag någonsin sagt att jag gillar erik,eller mattias mer än vad jag gillar danny eller..? Läs texterna innan ni komenterar onödiga saker, För det är,var,och kommer alltid vara danny som har förändrat mitt liv, och hur mycke ja än skulle gilla någon annan artist så kan den aldrig uppnå vad han har gjort. & ska jag vara ärlig så tycker jag att jag uttrycker mig tydligt om det också. erik och mattias är gulliga mot mig dom med, men långt ifrån hur danny är,men jag gillar dom otroligt mycket. men tycker det är löjligt vet inte var ni fann att jag inte skulla tycka om danny bäst ? men finns människor till allt.


"the one in the mirror that reminds me of why i'm standing here today,"

& sen får man inte missa grönwall,som är så innerligt underbar& på samma
nivå som danny,fast på olika sätt helt och hållet.2 olika,men ändå så lika människor. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh '<3

2010-07-19 @ 21:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0