much music, iknow but i love it


" han är inte samma kille som förut,jag vet att du vet att det måste få ett slut"

hej på er..! sitter fortfarande hos nessa, vi är sjukt sociala vid två olika datorer och har precis kollat på white chicks. humor alltså! :) Blir ingen sömn för mig inatt tyvärr så kommer säkert att inte må så toppen-bra imorgon men who knows.. kanske blir en crazy galen typ , som man kan bli ibland när man dygnat jö! let´s see. har precis fått en sak bekräftat, så kan inte kännas bättre än att gå vidare med ett leénde på läpparna,för min egen skull. synd,för tjejen som inte förstår bättre. önska man kunde hjälpa, men det går tyvärr inte. synd! jaja. 

påtal om annat,så är det den 1 juli nu. snacka om att tiden har gått fort, det var ju nyss skolavslutning och bal ? buhu. vill inte börja gymnasiet äns. fy så tråkigt! but i'm gonna give it a try. mer kan ingen begära :)  ändå kul att det är musiklinje så det inte var som innan,för det skulle jag nog inte klarat av alls! nåja,laaater..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha man är alltid social vid datan så det är bra.. :) magnus is tha shit!



gymnasiet kommer gå skitbra.. puss! <3

2010-07-04 @ 01:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0