svar på kvällsfrågestunden!;)

hur kan du träffa emd och alla hela tiden? alla? låter som att jag följer varenda artist men sanningen är att det är erik matte danny, grönwall & sen kan ja dra o titta om de är någon som jag tycker om dens musik ibland, men de är bara dom som jag liksom. tycker att har något mer än "bara" en bra röst,liksom..


hur lång är du?
jag är ganska så exakt 1:62 centimeter lång!

var bor du?
jag bor i göteborg.

va ska du göra resten av sommaren?
agusutimånad ska jag spendera mycket med bella, & de blir väl lite gig och masssa annat trevligt! sommaren har föresten gått en aning för fort.

vilka bloggar följer du?
mina vänners bloggar. andra kollar jag in ibland, men tycker dessie,paow och dom har blivigt sjukt ointressanta om jag får säga det själv.

favoritfilmer/böcker?
twilight är svaret på båda. och det är ingen fjortistrend jag följer,utan för att jag tycker deras kärlek är mäktig,trotts att de är från två "olika" världar, & även när edward drar så känns den så jävla sann,+ att edward föralltid är 17,snacka om att jag är avundsjuk..?

hur kom det sig att du började gilla musik så mycket?
jag har alltid varit musikintresserad, men mest "at home" liksom, fast jag och bella började i en grupp tillsammans år 2003, o sen har väl intresset bara blivigt starkare men jag fegare i guess.

beskriv dig själv?
glad sommartjej,som är musikgalen! skulle inte klara livet utan musik, och mina förebilder danny..och även erik nu sen idol då,har verkligen fått mig att insé att jag adrig ska ge upp,allt kan gå fel. allt kan rasa,men musiken lämnar än aldrig.och inte dom ihäller!

vad ska du göra i veckan ?
jag vet inte riktigt,till helgen ska jag iallafall till Mariestad!:)

Om EMD & Erik Grönwall kom till Göteborg & ska sjunga på samma dag & samma tid fasst på olika platser,du skulle inte hinna åka & träffa båda, vem hade du åkt & sett/träffat? :)
skulle vara jätte svårt,men dom som hade minst spelningar inärheten,skulle jag ta & sen skulle jag försöka dom/den andra sen ändå :)

Du är tillsammans med Pontus Karlsson ifrån eriks band va??? hur länge har ni vart tillsammans? svara!!shut up bella!

Vad är ditt drömjobb? PRECIS VAD SOM HELST! =)
att jobba som låtskrivar/artist! :)

vem utav John Hårleman och Jakob Erixson hade du velat vara för en dag?
john,så skulle jag frörsöka göra mig lik edward och se om folk reagerade :D

Hur känner du inför gymnasiet? Nervöst eller roligt?
näääääääääärvöst.

Varför kallar ni matte katt?
han är en söt katt & finns inget svar på " varför" för det bara är så!

tycker du om sebastian krantz?! =)
gör du det ?

1. Hur var det i Nora? :)
heeeeeeelt underbart!

2. vart ligger det?
det ligger vid örebro ungerfär. :) <3

varför är du en katt?
jag..katt? www.emdartist.s/mattias där är en katt:)

hade du kul i strömsund?
var kul att träffa mormor & papi,sara och så men hade räckt med nån dag.

vad är ditt bästa minne ifrån denna sommar?
e.m.d. spelningarna & erik. <3

vad heter du i andranamn, och tycker du det är fint? :)
nej det tycker jag inte.

ska du byta header snart igen? Jag menar, du håller dig inte till en direkt. höhöhö
tycker du denna är ful? nej jag har tänkt ha den här ett tag till :)

är du tillsammans med erik eller danny? :D
nej,med mattias :) *ironiiiiiiiiiiiiii

Hur kan du vara så himla sööt Felicia? (L)
TACK VAD SNÄLL DU ÄR!

Hur länge har du bloggat?
i lite mer än ett år,på olika bloggar.. =)

Varför började du att blogg?
från början var det för att skriva om alla minnen osv,men sen blev det även för att skriva ut känslor och bara skriva av mig. nu är det för att jag gillar det!

Hur ska en blogg vara och se ut för att falla dig i smaken?
den ska vara underhållande, och en fin design..mycket uppdateringar om allt  & inget !:)

Hur många gånger har du träffat E.M.D och Erik?
ingen aning men jag säger såhär,jag kan INTE räkna på mina fingrar eller tår!

Vart handlar du dina kläder någonstans?
Gina tricot,H&M,Monki,bikbok & allt möjligt!

Hur kan du få ditt hår så fint?
tack va söt du är! jag bara kammar egenom det när jag har duschat och andvänder aldrig hårtork ellr så, utan när de torkat av sig själv så tuperar jag lite & sprayar and KLART!

Gillar du blogga? Varför?
ja,för jag tycker att de är skönt att ksriva av sig och jag gillar att dela med mig om vad jag gör.. :)

Vad använder du får program för att få din header och blogg såå himla fin?
www.Picnik.com ! simpeelt! :)

Och till sist, Vad tycker du om min blogg?
kollade precis egenom lite och tycker att den är riktigt bra. gillar att du har dagens outfits och sånt där..något jag borde bättra på. ;)

eller är danny din pojkvän eller va? ;o nej,inte min pojkvän haha


har alltid undrat över hur allt med E.M.D kommer sig och hur det funkar. hehe (a)
asså kan du inte berätta hur du lärde känna dom eller vad man säger och hur har du råd att åka runt i hela sverige o kolla på dom ? och en fråga till.. hur mycket pengar på ett ungefär gör du över med på E.M.D ? (alla tågbiljetter, bussbiljetter, andra biljetter och annat som kostar under resorna)
hade bra, puss :) <3
alltså, känna och känna det är inte samma sak men det började med att jag såg danny  på tv i idol o tyckte att han var sjukt speciell, sen tog mamma med mig och träffade han i februari 2007 och då hade vi lång tid och snackade och han fick mig att finna mig själv på något sätt,alltså hade inte bott i gbg så länge o massa problem hit o dit & han bara lättade på allt o pratade rakt in i mitt hjärta o fick mig verkligen må som ingen fått mig må förr & han sa att jag fick han att må bra, o han att känna sig som en bättre människa,och att jag förtjänade allt,o sa massa oliksom . sen har de alltid varigt så speciellt när vi träffas. han får mig att bli positiv, plus att han alltid säger att jag får han att må bra & de är precis va han får mig att må & ja,så kom jag nära han och sen när han e med i e.m.d. så tyckte jag att erik och matte också va sjukt bra tillsammans med han och dom är också hur sjukt snälla och roliga som helst, & har humorn på höög nivå. står dock inte dom lika nära som danny,men det går liksom inte men ändå,är dom absolut mitt favorit"band" & inget kan gemföras med någon av dom tre.

Och det där med pengar,herregud haha,alltså jag lägger ner väldigt mycket pengar på dom. folk förstår inte hur jag kan göra det men liksom, jag tycker ändå att jag lägger ner pengarna på rätt saker, som får mig må bra & som jag tycker är underbart.och eftersom jag lever för musiken och så.. men summan, kan jag inte riktigt svara på men ungerfär..  hmm. kan de va, blir ju iallafall några tusen per sommar haha ! PUSS !!

gillar du ngn just nu? :) isf vem :D?
gillar alla mina vänner,och allt underbart,men antar att du menar som i ett förhållande relation typ,så svaret blir nej på den frågan :)


vilket gymnasium ska du börja på? :D
angeredsgymnasiet,estetiska linjen ny musik! :D

Om du fick välja en sak i livet, vad skulle du välja då?
MUUUUSIK!

Hur många har du varit tsm med?
569 stycken ungerfär.. =)

Vem är din bästavän o varför?
bella. enda sen första gången vi träffades så har vi hört ihop. samma humor,samma intressen & nästan lika sjuka båda två..:)(L)

Hur många ggr har du träffat Grönwall och hur många kort har du med honom?
jag har ingen aning! jättemånga gånger i stockholm,och även i göteborg,alingsås,borås,o listan kan bli lång ..

Vilka kändisar har du träffat/ vill du träffa?
jag har träffat dom flesta jag vill,men skulle vilja träffa melissa horn och magnus weideskog. & sen vore inte det fel att träffa chad michael murray eller hilary duff ;)

Vad ska du göra nu i sommar?
jag ska träffa bella mycket i augusti, och de blir några gig och underbara dagar!

När fyller du år?
21 augusti, dagen då det är rix fm i malmöö..grym födelsedag,eller vadå ?

Har du lust att ses någon dag? Kram<3
absoluuut..:)

Vad är det pinsamaste du gjort?
jag vet inte riktigt faktiskt ..!

1. Vem är din bästa kompis?
Bella ,men har många bra kompisar. <3

2. hur gammal är du?
15,men 16 den 21 augusti

3. gillar du någon?
ja gillar många :)

:)

bästa sommarminnet ?
alla gig helt klart !!

hur ser en perfekt kväll ut för dig?
en mysig kväll vid stranden, eller på någon festival typ. med massa  bra artister.. ehh 15augusti, exakt!

om jag säger s.i.f , vad tänker du då?
Erik sara, Bella matte & Felicia danny. som dom sa, och som vi sa .

kommer du att söka till idol nästa år?
nej,det kommer jag inte att göra.

blond eller brunt hår på killar ?
båda är fint!

söt eller snygg?
beror på faktisk! båda ? ;)

se framåt eller leva i nuet?
är nuet väldigt negativ,så borde man ju se framåt eftersom att det alltid kommer bättre dagar. lever man däremot bra,ska man ju inte låtsas att man är i framtiden,för den kommer när den kommer liksom!

hihi ngra frågor blev det allt.
saknardej! <3


TJA, läget?! 8P
Favoritfärg?
hej! sjuukt bra.. med dig?:D  min favoritfärg är ljusblå & Lila


du är supeeerfin! tycker du också det själv? :D taack,nej det tycker jag VERKLIGEN inte.

är du släkt med danny saucedo ? :O
kuuussen såklart;) haha ..



var är ditt "drömjobb,eller vad vill du bli?

artist has it always been. even if i suck!

favoritämne i skolan då ?

håltimma? gillar inget ämne i skolan alls. buhu . :'(

vem vill du helst av allt träffa nu ?
e.m.d.e.

när skulle du lägga ut när du sjunger? jag vet inte..när jag har spelat in något nytt!

vad gör du för att bli på bättre humör när du mår dåligt? lyssnar på bra musik!

vilken är din riktiga ögonfärg & riktiga hårfärg?
ljusblå,och ljusblond!
har du några djur ? ?
nej,men har haft katt,hund,hamster och kaniner.
har du några percingar? öronen , och naveln!

hur många besökare har du varje dag på bloggen ? inte så många, men mellan 60-100 typ..

vad tycker du om kompisar som bryr sig om sin pojkvän mer än sina kompisar? tycker att det är okej till en början,men att dom sedan måste sätta gränser och om dom fortsätter bry sig mer om han så kan dom stanna med han och inte ha en minsta önskan om att den har sina vänner kvar when he´s gone.

vad ångrar du mest med vad du gjort?
alla gör misstag. ångrar inte, men skulle inte göra om dom ^^

vilka artister gillar du ? Riktigt många faktiskt !!

är du lycklig ?((: jaaaaa det är jag :)

först vill ja säga att du är jättefin! sen undrar jag om du är dannys syster ni är jätte lika kramar Tack tack! men han är snyggare huh ?;)

var ska du bo när du är äldre ?
Stockholm..

går du i någon sport ? nej,men gick i fotboll i sex år.

vad är kärlek för dig ?
något underbart,något man inte kan sätta ord för. något vackert,men ändå jobbigt som saknad i det hela.för mig är kärlek allt från en sak,till vänskap och ända bort till musik, what's love if music isnt ?

varför gillar du erik grönwall och danny så mycket ?
xD  dom är mina förebilder,dom får mig må bra,dom har världens finaste röster och personligheter.dom är bäst. 2 olika,men ändå så lika personer.

hur länge har du gillat danny ? /EMD ?  sen the begginning..

1.vad saknar du mest från när du var liten ?
mariestad, mina "syskon" där och allt som har me de o göra.

2. kommer du flytta tillbaka till strömsund nån gång?
förlåt,men nej.det är det sista jag kommer göra. det är alldeles för litet och för instängt för mig. jag behöver en stoooooooor stad ;)


Kommentarer
Postat av: saraa

<3

2010-07-19 @ 02:06:02
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: jenny

du har verkligen tur med danny han är alltid sur när jag träffar han :s nästan men en gång när jag frågade om en kram fick jag det

2010-07-19 @ 15:38:11
Postat av: Jonte

bra frågor men ännu bättre svar tyckte jag kram jonte

2010-07-19 @ 19:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0