dagen dåva ;)

hej på er ..!
hoppas ni har det bra, jag är så sjukt glad just nu för det är inte många timmar kvar till frihet,lycka och ett trevligt sommarlov väntar på mig !! kommer ihåg vilken djup deppig tid man gick in i när skolan var i gång igen.. eller iallafall i september utan e.m.d. och allt det dära! kände inte igen mig själv,och det tog sin tid,men look at me now,i'm back! jag ville aldrig vakna upp ur den drömmen,men vem trodde att jag skulle få drömma den igen? levande drömmar,that's life! ♥

Påtal om idag, så hade vi först städning,inlämningar av böcker o.s.v. sen övade jag lite med banden och kollade genrepen and so. i think it will be good for them! jag själv backar totalt och stället inte upp i skolavslutning=)!  sen drog jag hem vid 4,5 typ och sen dess har jag halvsovigt typ. är sjukt trött,men ska försöka hålla mig vaken så jag får någon  sömn inatt .. vill sova tidigt,för då blir det fortare sommarlov..!!

sorry , att min blogg inte är något vidare för tillfället,men nu skirker det bara sommar&music around me, but i will be better,promise.(ännu mer sommar,ännu mer musik..haha,plus mycket annat!)

PUSSS

Kommentarer
Postat av: Maria

näe d kom upp på deras hemsida idag // emdtour

2010-06-09 @ 18:49:51
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Maria

kul för dig då :)

tur att jag skrev det i bloggen så alla som inte är så smarta som du får veta d :)

2010-06-09 @ 20:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0