det är bevisat

Hej & godmorgon sötnosar ! Hoppas ni har sovigt gott , det har jag fast är kankse lite väl trött , huhu ? iallafall så såg jag det här precis när jag loggade in på facebook ..!


"on the train to gothenburg :) NICE! spelning ikväll wihoo! "

Så, det är bevisat man BEHÖVER faktiskt facebook för att få reda på ganska mycket saker,  så nu ska jag försöka se om det är någon som vill följa med mig  och tycker att det  verkar lika mysigt som jag gör att spendera denna soliga dag vid den här parken, i mölndal.. zilla och totte kommer ju okcså, min apa you know ;) haha. 

Vill egentligen att bellsan ska komma,but but hon är ju i karlsborg. synd! nej nu ska jag skynda,vet ju inte äns när han börjar.. pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0