Erik grönwall 10/6-2010 (igår..!)

Bellas tåg hade  kommigt in på centralen och jag gick omkring överallt och hittade henne inte,och hon hittade inte mig så vi var två katter som lekte kurragömma tills vi fann varandra haha! sen tog vi pendeln till kungsbacka! När vi kom fram typ lite innan fyra drog vi till torget och där genrepade erik & vi snackade lite och så. komiskt att nästan ingen av mina vänner har märkt att jag färgat håret lite ljusare och de första han säger " Har du blonderat håret lite? sjukt snyggt ju! " haha, någon märker iallafall =)  sen kom Annelie och sen emma coh sandra också fram till scenen, & erik körde runt 3-4 låtar eller något sådant. nice! älskar nya plattan!



NO MAKE UPP AT ALL! HAHAHA:(

MINA ÄNGLAR!
mötte erik efter soundchecket, o Sen gick vi fem tjejor till ett ställe och fikar och ser man på, erik and the band kommer också dit! haha,vilket sammanträffande;) haha..  Det började ösregna och jag hade nästan inget smink på mig från början, bara pyttelite maskara, eftersom ja hade gråtit bort nästan all maskara på skolavslutningen tidigare, men ja nu var det alltså NOTHING typ, men gick ändå. så såg man ju ändå ut på "nätterna" på hotellet i sthlm när man träffa han med! sweet.


Sen efter några timmar i ösregnet kom nicky Hocker the dagisrocker you know?  och körde några låtar . haha så jävla grym är han ! " i know you guuys " haha .. gick o snackade me han ,var sjukt länge sen man träffades så det var rätt nice o så. Sen va de några tråkiga band som spelade men lite senare, precis innan erik började såg vi ut såhär:

(i mitten till vänster om den gula vakten där,there i AM!)

och en liten stund senare....
BOM BOM BOM...!

spelningen var helt jävla grym & en av dom bästa detta året, favoriterna e nödinge & denna bäst plus emd i örebro då haha.. <3  Galeet och everything just passes by, he makes me feel alive, great? YES! går inte beskrivas,måste upplevas. true till tusen! " tack för att ni är så jävla fina alltså tack  o tack för att ni finns ni är ju helt underbara" your always to good,and i hate that i can't give it back to you,everything you give me ;/   but i keep tryin bästa!

"Grönwalls tjejer"


Sen träffade vi även jennifer massa gånger , och så sjukt snäll &gullig & vi va i skumgrejen and everything haha.

Lägger in massa bilder sen, har inte fått så många bilder än och min kamera har allvarliga problem.synd! but but RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖCK ON som erik skulle sagt ! kärlek and everything / Lizziesaucedo.


Kommentarer
Postat av: Liz

Nej vad kul, han sjunger ju så himla bra! Avis här, hehe!:)

2010-06-12 @ 11:45:21
URL: http://thelizy.blogg.se/
Postat av: saraaa

ååhh vilka söta bilder!

blir så glad när jag ser att ni är glada :) !

2010-06-13 @ 16:02:04
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: bella

ååh hihi. så kul och underbart <3 love you guys



förresten var det skönt ute den kvällen, speciellt när man fick något i ögat..

2010-06-13 @ 22:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0