god morning sweethearts!

hej..! nu har säkert några fler vaknat,men många ligger fortfarande och sover djupt inne i drömmarnas värld. nawe! själv har jag inte fått en minsta liten blund inatt,synd! men mitt egna val..! skulle gentligen lägga mig runt 4,men då blev det plötsligt massa prat och jag är ändå glad över det faktiskt. känns riktigt skönt,typ haha.  sen skulle jag och mimmsan ut på powerwalk för typ en timma sen men tror ni hon kom ? hon somnade precis innan! haha, gulligt. så jag fick gå ut själv,och det varade inte så länge men skönt med luft iallafall..! så nu mess bombar hon mig att jag ska följa med haha.. man mår ju så bra,och har inte det minsta ont i huvudet så det är ju bra.

sitter föresten och kollar på älskade smallville just nu..har gillat den serien,sen första gången jag såg den.man blir liksom fast,eller så och jag älskar det där med "övernaturliga" saker,på något sätt men tycker ändå att det kanske borde finnas lite mer gränser,men men rätt så nice ändå! någon mer än jag som älskar serien eller? o om ni vill veta vem jag är i programmet så är jag självklart Lana ... hahha gud,är 16 snart,men känner mig som 6. ytterst gulligt!


tänk att ha sin egna hjälte så där,som inte bara hjälper än,utan hela världen? would love to know someone like that.but i've got my two heroes,and i love that too,så jag kan inte klaga precis! <3

Kommentarer
Postat av: belvis

ja nu har jag vaknat till liv ! :D men karl-ola då, typ ett sånt litet barn som är busig och inte går o lägger sig HAHAHAHHA... på fredag ska du få mat och sömn så det räcker och blir över ;-) :D

2010-06-24 @ 12:50:02
Postat av: Pontus!

Kom igen och blogga lite mer.. cant wait! :-)

2010-06-24 @ 22:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0